Mensen met banner 'Cease Fire now' tijdens betoging in Brussel
nieuws: 11.11.11

Jaarverslag 2023

Lees of download hier het jaarverslag met de hoogtepunten en onze impact in het jaar 2023.

10 jun 2024

Trots trapte 11.11.11 2023 af in een nieuw jasje. Met opvallende accenten, een scherp en fris verhaal en een gloednieuwe stijl.  Klaar voor de vele uitdagingen die 11.11.11 ook in 2023 wachtten.

Partners van 11.11.11 schoten de slachtoffers van de aardbeving in Syrië en Turkije te hulp.  In België kwam 11.11.11 in actie tegen de pushbacks van mensen op de vlucht aan de Europese buitengrenzen en lanceerden we een petitie tegen de Tunesiëdeal. Samen met een brede Belgische coalitie zetten we ook stappen vooruit voor de bescherming van werknemers wereldwijd.  En dan moest de najaarscampagne voor klimaatrechtvaardigheid nog komen.  Met onze vrijwilligers, schenkers en lidorganisaties zetten we 400 acties op en zamelden we geld in voor onze internationale partners.

Want JA: waar onrecht heerst en mens en natuur worden uitgebuit, komen wij in actie. Samen vormen we 1 beweging die uitbuiting de wereld uit helpt.

Hartelijk dank.
Bea Cantillon, voorzitter.

Financieel verslag van de campagne

Tombola actie bij KV Mechelen tvv 11.11.11 - Foto met de winnaars

In het financieel verslag krijg je een gedetailleerd overzicht van de diverse opbrengsten per provincie en per gemeente. Je vindt er ook de nationale campagneopbrengsten zoals de verkoop van 11.11.11-merchandising.

Download het financieel verslag

Of lees het hier:

Spandoek 'We are all dreamers'

Waarom 11?

11.11.11 is de koepel van internationale solidariteit.
Wij willen uitbuiting de wereld uit. Iedereen – waar ook ter wereld - heeft recht op een menswaardig bestaan. Om echt iets te veranderen moeten macht en middelen eerlijker worden verdeeld.
We richten onze blik dan ook op de wereld en stellen het huidige systeem in vraag. Een rechtvaardige wereld voor mens en natuur kan als we samen druk zetten. Met 11.11.11 brengen wij mensen, groepen en organisaties bijeen om die verandering waar te maken.
Want samen staan we sterker dan alleen.

11 in beweging